jannaha

Om studentlivet och allting runt omkring

Newsflash!

Publicerad 2013-04-11 22:04:11 i Allmänt,

Jag kände för att skriva igen och detta resulterade i följande inlägg:
 
Mitt liv just nu snurrar kring skolan och träningen. Jag tränar just nu 3 ggr i veckan, men denna siffra kommer nu under våren att öka till 4 ggr. Denna träning har resulterad i en liten viktnedgång, men detta var inte målet, och en ganska stor förändring på min kropp. Jag har tappat lite centimetrar och känner mig mycket starkare än när jag började för 4 månader sen.
 
I skolan spenderar jag den mesta av min vakna tid. Resten av tiden sitter jag egentligen mest av då jag umgås med människor jag tycker om och försöker njuta av stunden. Just nu känns det som om skolan går bra, som om den ger något och som om jag utvecklas. Det känns bra just nu.
 
Jag kände bara för att skriva, för att uppdatera. Förhoppningsvis så tar jag tag i den här bloggen igen snart.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

My life, my rules

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela