jannaha

Om studentlivet och allting runt omkring

So much to do, so little time

Publicerad 2012-12-11 15:04:17 i Allmänt,

Motivera mig eller skjut mig, vilket som fungerar just nu. I mina gamla Skullcandy's dunkar de mjuka tonerna från en Pop-mashup. Texterna handlar om kärlek, hopp, drömmar och glädje.Det känns som om jag försöker lura mig själv att orka lite till, överleva den här perioden och ge allt. Jag vet inte riktigt hur väl jag tror på den lögnen.
 
Den här veckan är späckad av måsten och löften. Jag måste orka, inte bara för min skulle utan för andras också även fast jag mest utav allt vill stänga av och sluta försöka. Jag är stark, men just nu verkar styrkan väldigt långt bort och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att återfinna den.
 
Ge mig en lugn plats där det är okej att vara mig, ge mig tid att hitta energin och ge mig ett riktigt leende. Det önskar jag mig i julklapp tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

My life, my rules

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela