jannaha

Om studentlivet och allting runt omkring

Ett kärt återseende

Publicerad 2012-12-29 20:35:58 i Allmänt,

Igår fick jag mig ett kärt återseende med Sara och Anna. Jag mötte först upp Anna på stan för att leta nyårsoutfit och shit vilken besvikelse shoppingen blev. Jag sprang runt i alla affärer som jag kunde tänka mig innehöll det jag letade efter. Jag insåg dock efter 2 affärer att jag inte hade en aning om vad jag letade efter. Det var nog det som blev mitt fall. Vi provade klänningar, toppar, blusar och någonting som var stickat men som jag inte riktigt visste vad som var upp och ner på och ingenting dög. Kanske var jag bara kräsen eller så har inte Luleå någonting att erbjuda mig i shoppingväg. Anna blev iaf en outfit rikare och under tiden som vi sprang omkring så blev jag hungrig.
 
När vi sprang på Sara så styrde vi stegen mot en indisk restaurang i utkanten av stan. Den var mysigt inredd och och valde någonting som innehöll kokosflingor. Sjukt gott! Till en början lät vi maten tysta mun, men sedan pratade vi om allting mellan himmel och jord. Det känns bra att kunna sätta sig med människor man inte träffat på 6 månader och kunna prata om vad som helst. Det blev många skratt och många minnen och jag vet att jag även denna gång kommer sakna tjejerna när jag sätter mig på tåget hem. Vi ska försöka hålla kontakten mer och även försöka träffas lite mer. Tyvärr är avståndet ett stort hinder. Shoppinghelg i Sthlm och weekend i London finns i planeringarna i alla fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

My life, my rules

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela